„Námořníci jsou jako teroristé. Přistanou v přístavu, přinesou si bombu zvanou láska a hodí ji sem,“ říká bývalá prostitutka Sandy, protagonistka drásavě poetického dokumentárního debutu řecké vizuální umělkyně, a dodává: „Je zvláštní milovat někoho, kdo vám za to platí...“
Drásavě poetický film se vyhýbá popisnosti jakéhokoliv druhu stejně tak elegantně, jak se jí zříká anotace, ve které tvůrci citují slova své protagonistky, bývalé prostitutky Sandy: „Námořníci jsou jako teroristé. Přistanou v přístavu, přinesou si bombu zvanou láska a hodí ji sem. A víte, co se stane? Ta bomba vybuchne, až když odsud odjedou, a zničí srdce všech dívek v okolí… Je zvláštní milovat někoho, kdo vám za to platí...“ V rozvolněném vyprávění se seznámíme s námořníky, kteří tráví dlouhé měsíce na obřích nákladních lodích, brázdících světové oceány, a s přístavními nevěstkami, jež těmto šlachovitým mužům poskytují fyzickou, ale často i citovou potěchu. Hypnotický ponor do světa, v němž se kovové lodní kolosy urputně probíjejí majestátními vlnami a v němž smysly žen rozjitří slaný námořníkův pot, se s úspěchem promítal na MFF v Berlíně či prestižní torontské přehlídce dokumentárních filmů Hot Docs.