X dezertuje z armády a vydává se hledat svého otce, který opustil civilizaci a odešel žít do džungle. Filmová meditace o návratu k vnitřní čistotě je završením trilogie korejského filmaře, hlásícího se k odkazu Roberta Bressona a Apichatponga Weerasethakula.
Dvacetiletý X opouští svůj domov, průmyslovou čtvrť Guro na okraji Soulu, a odchází na vojenskou službu. Po dezerci se vydává hledat svého otce, který se rozhodl vrátit na rodné Filipíny. Závěrečná část Rohovy „trilogie o znečištění“ je tísnivou meditací o hroutícím se kapitalismu, vyčerpání materialistické civilizace a nostalgické touze po ztracené harmonii a původní náboženské zkušenosti. Jihokorejský filmař, hlásící se k odkazu Roberta Bressona, Apichatponga Weerasethakula a Lisandra Alonsa, vychází z jednoduchého zachycení všednodennosti. Z převládajícího tlumeného výrazu pak vyvstávají znepokojivé obrazy města zamořeného odpadky, těl zvířat zpracovávaných v masokombinátu či pobřeží kontaminovaného po havárii ropného tankeru. Kýžené vykoupení spočívá kdesi hluboko v džungli. Snímek měl premiéru na letošním ročníku festivalu v Rotterdamu.