„Čtyři kola umožní pohyb tělu, dvě kola duši“, tímto mottem charakterizují tvůrci specifickou vášeň skupiny zkušených motocyklových mechaniků ve filmu produkovaném Orlando Bloomem a natočeném na 16mm materiál. Příjemnou náladou prostoupený snímek je doprovázen přesně padnoucí hudbou z dílny jednoho z režisérů filmu.
„Čtyři kola umožní pohyb tělu, dvě kola duši“ – tímto mottem charakterizují tvůrci specifickou vášeň skupiny zkušených motocyklových mechaniků ve filmu produkovaném Orlando Bloomem. Hlavními postavami snímku natočeného na 16mm materiál jsou lidé, pro které motorky představují nejen koníčka či adrenalinovou zálibu, ale především životní styl – a také možnost zanechat v každém stroji, který vyrobí, svůj osobitý otisk. Ať už je to specialista na legendární stroje Zero, Japonec Šinja Kimura, Španěl David Booras s přezdívkou El Solitario či motocyklový závodník Roland Sands z Kalifornie. Jejich volně se prolínající portréty při práci i společné zábavě, záběry ze závodů na solném jezeře Bonneville v Utahu nebo z projížděk Skotskem, Indonésií či Španělskem věrně zachycují nebývalé přátelskou atmosféru uvnitř motorkářské komunity. Příjemnou náladou prostoupená dokumentární pocta všem motocyklovým mechanikům je doprovázena přesně padnoucí hudbou z dílny jednoho z režisérů filmu.