V sedmnácti letech sní Jérémie o jiné budoucnosti než o té, která ho čeká v rodném městečku na kanadském venkově, kde jeho otec vlastní pilu. Jérémieho zajímá hip hop, auta a kamarádi, se kterými se poflakuje po okolí. Impresionisticky laděný debut, opírající se o přesvědčivé herecké výkony, vypráví o létě teenagera, které mu zcela změnilo život.
V sedmnácti letech sní Jérémie o jiné budoucnosti než o té, která ho čeká v rodném městečku na kanadském venkově, kde jeho otec vlastní pilu. Zajímá ho hip hop, auta a kamarádi, se kterými se poflakuje po okolí. Vztahy mezi Jérémiem a jeho otcem se vyhrotí poté, co se ožení a odstěhuje Jérémieho starší bratr. Celovečerním filmem debutující režisér nezapře dokumentaristickou minulost. S citem pro detail a postižení atmosféry rurálního prostředí a jeho specifik natočil působivý snímek, který ve třiceti zastaveních přibližuje léto teenagera, na jehož konci Jérémie dospívá k zásadnímu životnímu rozhodnutí. Léto, které se již nikdy nebude opakovat. Impresionisticky laděný snímek rovněž zaujme přesnou charakteristikou postav i autentickými hereckými výkony Antoina L’Écuyera v roli Jérémieho a Roye Dupuise v roli jeho otce Régise.