Režisérka Eva Tomanová ve svém filmu, uvedeném v soutěži debutů nejvýznamnějšího dokumentárního festivalu IDFA v Amsterdamu, věrně zachycuje život jedenáctičlenné rodiny Mlčochů, kteří na základě extrémních postojů otcovské autority záměrně žijí v primitivních podmínkách uprostřed šumavské přírody.
Vystudovaný vysokoškolák z plzeňského paneláku Petr Mlčoch se před 25 lety rozhodl k radikálnímu kroku. Se svou novomanželkou Simonou se odstěhoval do maringotky a uprostřed šumavské louky začali realizovat Petrův sen o zcela svobodném rodiném životě, oproštěném od veškerých civilizačních vymožeností. Dnes mají devět dětí a od nejstarší dcery i jedno vnouče. Idylický život v primitivních podmínkách uprostřed čarokrásné přírody má však jeden zásadní háček: absolutní poslušnost a bezvýhradný respekt k nejvyšší autoritě, představované hlavou rodiny. Režisérka Eva Tomanová zná Mlčochovy téměř deset let a ve filmu, který byl uveden v soutěži debutů nejvýznamnějšího dokumentárního festivalu IDFA v Amsterdamu, se jí podařilo věrně zachytit podobu života s mužem experimentujícím se svou vlastní rodinou. Aneb v jaké míře se za zdánlivou svobodou „přírodního života“ skrývá nesvoboda dětí, jejichž život řídí extrémně vyhraněné postoje otcovské autority?