Back Track
Pětadvacet starých filmů, tři muži, jedna osudová žena a 3D. Na Oscara nominovaný Virgil Widrich vytvořil precizní i hravé noirové mysterium, které je zároveň poctou dobové kinematografii i její rekonstrukcí, která narušuje hranice filmové iluze. Kdo říkal, že experimentální film nemůže být požitkářský?