Studentka zamilovaná do profesora filozofie, muž na kolečkovém křesle, jenž chce znovu chodit, mladý muž, který se stane hvězdou pop-music a který zoufale hledá duchovního rádce... Všechny tyto bizarní postavy prožívají bizarní situace, potkávají se a zase míjejí. A pak je tady tajemný světlonoš, který možná neexistuje... „Můj film lze těžko definovat, poněvadž pracuje s různými žánry,“ říká tvůrce. „Chtěl jsem zobrazit bez iluzí věčné hledání odpovědí na základní otázky, kdo jsme a co děláme na tomto světě. A hlavně jsem chtěl zachytit všechno, co nás odrazuje, abychom si takové otázky kladli, a co nám brání najít na ně odpověď.“