Umyvači aut
90. léta v Kyjevě, poznamenaná tíživým ekonomickým propadem a kriminalizací života. Dětská parta vylepšuje rodinné rozpočty mytím aut u benzínové pumpy, jejíž provozovatelé se živí nekalým způsobem. Ti jednoho dne obviní děti z krádeže mobilního telefonu, ale postih odvrátí bohatá dáma. Děti netuší, že je manželkou muže spojeného s mafií, která posléze tragicky poznamená jejich osudy. Mezitím, ohrožované policií i podsvětím, se přesunou na křižovatku. Přišly na chuť penězům, naučily se krutě likvidovat konkurenty, především bezdomovce. Jako jiné děti ulice, které se živí žebrotou a propadají drogám, se parta postupně transformuje do otrlého gangu. Přes ztrátu morálních zábran a vyznávání falešných autorit tito předčasně dospělí výrostci touží po čisté lásce, neztrácejí smysl pro přátelství a solidaritu. Příběh žitý a komentovaný třináctiletým hrdinou, zamilovaným do bohaté Ani a milovaným parťačkou Tinkou, vyvrcholí na písčité pláži u Dněpru, kam pozval přátele na oslavu svých narozenin. Tinka se dostaví v ukradeném automobilu a vzápětí vypukne přestřelka. Chlapec ke svému zděšení zjistí, že i on umí zabíjet.