Stranou od civilizace se ukrývá ostrov, kam si muži jezdívají zarybařit a někteří z nich také ukojit sexuální touhy. Mladá žena Hee Jin je na loďce dopraví k jejich různobarevným dřevěným chatkám postaveným přímo na vodě. Jedni si přivezou partnerky na víkend již z města, jiní využijí služeb prostitutek, které je možné nechat si „doručit“ motorovým člunem, někteří se obrátí na Hee Jin. Jednoho dne přijede na ostrov bývalý policista Hyun Shik, který má na svědomí vraždu své milenky. Hee Jin se zdá, že nový návštěvník jejího ostrova jako by zcela ztratil zájem o okolní svět. Hyun Shik se po dlouhém trápení rozhodne vzít si život, ale Hee Jin mu v tom zabrání. Tato příhoda je počátkem podivného pouta, které mezi Hee Jin a Hyun Shikem vznikne... „Ostrov je místo, po němž všichni toužíme, ale z něhož po čase znuděni prcháme. Ostrovem je pro muže žena a pro ženu zase muž. Chci v extrémní poloze načrtnout psychologický portrét mužů a žen v takovémto vztahu,“ říká režisér filmu.