Věčnost
Nocí zní žabí zpěv a stará žena upravuje svého syna. Ostříhá mu nehty a naposled se dotýká tváře, která se na ni usmívala. Proč by ale „naposled“ nemohlo znamenat „na-vždy“? Stačí přece zastavit čas.