Život beze smrti
Sugestivní osobní deník dokumentaristy Franka Colea, který na velbloudovi překonal celou Saharu od Atlantického oceánu až k Rudému moři, za což se dostal také do Guinnessovy knihy rekordů.
Život beze smrti je sugestivním osobním deníkem dokumentaristy Franka Colea, který na velbloudovi překonal celou Saharu od Atlantického oceánu až k Rudému moři, za což se dostal také do Guinnessovy knihy rekordů. Během své cesty napříč Afrikou je Cole přinucen překonávat nejen žízeň, osamělost a nespočetné bloudění, ale také ke konfrontaci s vlastní smrtelností. Sugestivní obrazy z jeho saharské odysey a vzpomínky na umírajícího dědečka se snoubí s podmanivou hudbou v podobě znepokojující meditace o smrti a silné touze žít.