Miluji Peking
Jízda napříč Pekingem s mladým taxikářem Dezim. Portrét města, hledajícího vlastní identitu a potácejícího se mezi ztrátou starých hodnot a novou, nejasnou budoucností.
Dezi je mladý pekingský taxikář. Díky svému povolání potkává lidi, se kterými by se jinak nikdy nesetkal. Ve svém taxíku nás provádí dnešním Pekingem. Je neustále v pohybu, lidi a místa se rychle objevují a mizí z jeho života. Deziho pohyb z místa na místo a od ženy k ženě připomíná hledání identity samotného Pekingu, který se potácí mezi ztrátou starých hodnot a novou, nejasnou budoucností.