Rytmy Brazílie
Napříč Brazílií za místní hudbou s finským filmařem Mikou Kaurismäkim. Dokument, který není pouze záznamem mnohotvárných a multikulturních rytmů brazilské hudby, ale také osobním vyznáním Miky Kaurismäkiho z lásky k ní.
Cesta napříč Brazílií za místní hudbou s finským filmařem Mikou Kaurismäkim. Tento dokumentární snímek není pouze záznamem mnohotvárných a multikulturních rytmů brazilské hudby, ale také osobním vyznáním finského tvůrce z lásky k ní. Během 4000 kilometrů dlouhé cesty napříč zemí, kterou během posledního desetiletí důvěrně poznal, potkává Kaurismäki muzikanty, zpěváky a tanečníky, kteří představují rozmanitost různých stylů. Kaurismäki nechává bohatou brazilskou hudební tradici promlouvat v příbězích místních lidí, v neuvěřitelně protikladných hudebních stylech a ve slovech jednotlivých písní. Hudba je v Brazílii neoddělitelnou částí každodenního života a zároveň spontánním prostředkem vyjádření emocí. Jak říká sám finský filmař: „Většina cizinců zná pouze bosa-novu nebo sambu, ale v Brazílii toho můžete objevit mnohem víc – maracatú, frevo, coco, forró, emboladu a spoustu dalších stylů".