V pátek v noci
Páteční večer je začátkem vytouženého a dlouho očekávaného víkendu. Každý z našich hrdinů po něčem touží, ale ne každé přání se vyplní. Cesta z venkova na hiphopový koncert se pro Franka a Davida stane odyseou. Marek má strávit víkend se svým osmiletým synem, nepovede se mu ale s ním sblížit. Mike se stane svědkem toho, jak jeho babička omylem sní několik tablet extáze a celý večer dostane náhle poněkud jiný směr. Benno si nemohl vybrat horší chvíli na setkání se svou láskou. Teror se snaží znovu potkat neznámou krásku, místo toho narazí na totálně opilou ženu. Nina se vydá na party taxíkem a zdá se, že si s taxikářem Kamranem dobře rozumí… Šest studentů filmové školy v Kolíně nad Rýnem mělo za úkol natočit každý na Mini DV během dvou nocí příběh, který by se odehrával v pátek v noci. Jejich spojením vznikl tento film.