Řidič vysokozdvižného vozíku - První pracovní den
Klaus právě úspěšně složil zkoušku na řízení vysokozdvižného vozíku. Jeho první pracovní den je však plný nečekaných překvapení. Zažije kruté, ale poučné nehody. Pouze někteří přežijí nevídané krveprolití.