Vražda bez mrtvoly
Jednoho rána se starý muž vydá do lesa hledat svoji zaběhnutou kočku. Místo ní uvidí v lese děvčátko bez rodičů a vraždu bez mrtvoly.
Stárnoucí Virgil Manoven žije v opuštěném srubu uprostřed lesů. Jediný člověk, kterého tady vídá, je dívka rozvážející každé ráno noviny na kole. Jednoho dne se Virgil vydá do lesa za svojí zaběhnutou kočkou a stane se svědkem vraždy malého děvčátka. I když se snaží zapomenout, naléhavé útržky vzpomínek se mu neustále vracejí a objevují před jeho vnitřním zrakem. Nikdo mu však nevěří, dokonce ani policie: hlavně když se nenajde žádné tělo. Ani samotný Virgil si už pomalu není jistý, co to vlastně viděl. Rozhodne se začít pátrat na vlastní pěst. Bizarní horor, natočený téměř beze slov, ale zato s velkým smyslem pro černý humor.