Zkouška věrnosti
Když se Charlie Le Blanc doví, že mu zbývá jen pár měsíců života, rozhodne se vyzkoušet svou ženu, než jí odkáže své jmění. Mladý muž, jehož najme, aby ji sváděl, se ale zamiluje a dosud věrná Lilly k němu nezůstane lhostejná.