Harém madam Osmane
Příběh filmového debutu režiséra Nadira Moknecha se odehrává v Alžíru v roce 1993, v začátcích občanské války. Madame Osmane, bývalá bojovnice za nezávislost a majitelka domu, není schopná vyrovnat se s odchodem manžela a s přibývajícími léty, a tak alespoň tyranizuje svou dceru a převážně ženské obyvatelky svého domu.
Příběh filmového debutu režiséra Nadira Moknecha se odehrává v Alžíru v roce 1993, v začátcích občanské války. Madam Osmane je Arabka, která nosí oblečení značky Nina Ricci a vlastní sluneční brýle od Christiana Diora. Ale nejen proto je její postavení výlučné, je také bývalou bojovnicí za nezávislost a majitelkou domu v Alžíru. Není schopná vyrovnat se s přibývajícími léty a s ponížením, které jí způsobil manžel, když ji opustil kvůli Francouzce. Proto alespoň tyranizuje převážně ženské obyvatelky svého domu. Poslední ránu jí zasadí pětadvacetiletá dcera, když se rozhodne provdat za profesora biologie, jehož matka žije na vesnici a dodržuje tradiční zvyklosti země a postavení ženy v rodině. Madam Osmane se lekne představy, že by ji dcera mohla opustit, a rozhodne se použít všech prostředků k tomu, aby se svatba nekonala. Ale zdá se, že všechny obyvatelky domu už mají tyranie madame Osmane dost, takže blížící se neštěstí se zdá být nezadržitelné.