Odrůbežení
Jak by vypadalo legendární Osvícení Stanleyho Kubricka, kdyby mu ho z rukou vytrhli šílení fanoušci? Z odlehlého hotelu by udělali království fast foodu, z děsivých holčiček brejkující tanečnice a z Jacka Nicholsona obživlou porci kuřete. Celé menu doplňuje bezedný kelímek ujetého humoru a extra nespoutaná animace.