Nájemnice
Třicetiletá Justine si koupí ve veřejné aukci byt, ale stěhování jí zkazí fakt, že předchozí nájemnice se nehodlá svého příbytku tak snadno vzdát. Snímek Nájemnice je místy až mrazivou úvahou o hranici mezi právem na vlastní existenci a obyčejným soucitem, která může být stejně křehká jako prosklené dveře mezi pokojem a předsíní.