Vyhlídka na blížící se konec často vede k ohlédnutí se za životem. V emocemi protkaném dokumentu režisérky Julie Furerové zbývají výrobci cembal Julianovi přesně dva měsíce, během nichž je třeba vyrobit nejen poslední nástroj, ale také vyrovnat se s minulostí a připustit si, že vnější svět nejde vytěsnit za zdi dílny.
Julia Furerová (1990, Saxeten, Švýcarsko) nejdříve pracovala jako grafická designérka a fotografka. Po úspěšném zakončení F+F, Školy pro umění a komunikační design v Curychu, pokračovala od roku 2012 na vysoké umělecké škole Hochschule Luzern – Design & Kunst programem zaměřeným na dokumentární film, který úspěšně zakončila v roce 2015 bakalářským snímkem Julian. Její prozatímní filmografie čítá několik krátkých experimentálních a dokumentárních filmů.