Téměř psychedelický výlet napříč časem po dráze technologického vývoje stojí na stroboskopicky rozkmitaném obrazu, který prolíná starou fotografii s filmovým a digitálním protějškem. Střet analogového a digitálního média, současnosti a minulosti sebevědomě testuje smyslové limity diváckého zážitku.