Hasta la vista!
Sympatická tragikomedie volně inspirovaná životem Asty Philpota, jeho výlety do bezbariérového nevěstince ve Španělsku a prosazováním placeného sexu coby legitimního způsobu, jak mohou handicapovaní lidé uspokojovat své sexuální potřeby. Suverénní režie vynesla filmu Grand Prix v Montrealu a Cenu diváků na MFF Karlovy Vary.
Děj této sympatické tragikomedie, volně inspirované příběhem Asty Philpota, amerického propagátora práv handicapovaných lidí na aktivní sexuální život, vypráví o třech různě postižených mladících, kteří se vydávají na cestu do Španělska, a to s jediným cílem: přijít o panictví. Žoviální Jozef (Tom Audenaert) je téměř slepý. Vtipálek Philip (Robrecht Vanden Thoren) je paraplegik. Také Lars (Gilles De Schryver) je upoután na kolečkové křeslo, jelikož trpí nevyléčitelným degenerativním postižením, způsobujícím ochrnutí a příležitostné záchvaty. Přesto podnikají tuto výpravu, ne nepodobnou Philpotovým skutečným výletům do bezbariérového nevěstince ve Španělsku a jeho prosazování placeného sexu coby legitimního způsobu, jak mohou handicapovaní uspokojovat své sexuální potřeby. Režisér Geoffrey Enthoven se úspěšně dokázal vyvarovat blahosklonně povýšeného přístupu i přílišné sentimentality. Byl za to oceněn mj. Grand Prix v Montrealu a Cenou diváků na 47. MFF KV.