Mladý egyptský filmař podává palčivou zprávu o rozpadu své domoviny, která se v roce 2011 jen zlehka nadechla znenadání nabyté svobody, rychle přidušené turbulentními událostmi následujících měsíců. Otevřené výpovědi policistů v civilu, stavebních kamenů starého systému, ukazují ustupující nadšení popřevratových měsíců i neradostný výhled na šedivou budoucnost Egypta.
Mladý egyptský filmař podává palčivou zprávu o své rodné zemi, před pěti lety stojící na prahu doširoka rozevřené svobody, dnes však pozvolna stahované zpět do temnot plných korupce a samovlády ozbrojených složek. Po dobu tří let, od počátku Egyptské revoluce v roce 2011 až po armádou zosnované odstranění nového prezidenta Mursího, sledujeme režisérovo sbližování se se skupinou káhirských policistů. Vzájemná důvěra roste a ruku v ruce s tím stoupá i děsivost předkládaného svědectví o všudypřítomné korupci a zlovůli bezpečnostních sborů. Nadšení popřevratových měsíců pomalu slábne a výhled na budoucnost nabývá odstínů šedi… Máme z toho vinit pokřivený systém, nebo prohnilou morálku zodpovědných osob? I na to se táže odvážný režisér, otevřeně hovořící o tom, jak prožíval průběh převratu i následnou normalizaci společnosti. Jeho film se tak postupně proměňuje v niternou zpověď člověka, který se zármutkem sleduje rozpad své domoviny.