Kıvanç Sezer (1982, Ankara) studoval inženýrství na Ege univerzitě v Izmiru, poté se však rozhodl odstěhovat do Itálie a změnit své profesní zaměření na film. V Itálii navštěvoval dva roky výukové kurzy střihu v Cineteca di Bologna. Zde se také setkal s mnohými slavnými režiséry, kteří ho v jeho tvorbě inspirovali. Před koncem první dekády jednadvacátého století se vrátil do své rodné země a živil se jako střihač na několika televizních projektech a dokumentárních filmech. Je autorem řady krátkých snímků, které se dočkaly mnoha uvedení doma i v zahraničí. Snímek Otcova křídla je jeho celovečerní režijní debut.