Turín 1969. Devítiletému Massimovi se po tajemstvím opředené smrti matky zhroutí svět. Když má coby dospělý úspěšný muž prodat rodinný byt, bolestivé rány z minulosti se začnou ozývat s nebývalou silou. Nejnovější snímek Marca Bellocchia byl uveden na letošním MFF v Cannes v sekci Quinzaine des Réalisateurs.
Turín 1969. Idylické dětství devítiletého Massima je znenadání otřeseno tajemstvím opředenou smrtí milované matky. Citlivý Massimo odmítá přijmout danou realitu, chabou, ale přesto důležitou náhradu si nalezne v lásce k fotbalu. Když je po letech coby dospělý muž a úspěšný novinář nucen prodat původní byt rodičů, vzpomínky a neuzavřená minulost se vrátí s nebývalou silou. Jak dlouho dokáže Massimo utíkat a vyhýbat se vyrovnání s bolestným zážitkem? Je možné s hluboce zraněnou duší pokračovat v životě, nebo jde jen o přežívání? Marco Bellocchio s humorem a pochopením propastné hloubi lidské psychiky sleduje Massimův boj o kvalitu vlastního života a o sebe sama. V několika proplétajících se časových rovinách vyprávěný příběh je zároveň filozofujícím zamyšlením nad hodnotami současné západní společnosti. Režisér se v suverénně natočeném snímku opírá o vynikající a autentické herecké výkony Valeria Mastandrey či Bérénice Bejo.