Jak blízko tomu jsem
Práce, přátelé, domov. Co by pro někoho mohla být ubíjející rutina, to je pro šestadvacetiletého Petra příležitost k přemítavému pozorování každodennosti. Ve filmu Václava Hrziny mladý muž možná nikdy nevysloví, co si vlastně přeje, v tichu je však občas slyšet, co si myslí.