Snímek, volně inspirovaný životopisem Hideko Kagejamy, průkopnice feminismu ze sklonku 19. století, sleduje mladou ženu, která se bouří proti rodičům a začne v Tokiu pracovat pro nově založenou politickou stranu. Film překvapuje otevřeným zobrazením násilí, jeho pravá síla však spočívá v hloubce politické analýzy a v burcujících hereckých výkonech.