Rodinný život
Samotářský Martín měl jen pohlídat dům úspěšného bratrance, jenž s rodinou odjel na dlouhou cestu. Místo toho z něj pod tajuplným vlivem prostředí buduje zázemí pro vlastní virtuální rodinu. Není však jeho výtvor nakonec skutečnější než křehká iluze rodinného hnízda nepřítomných obyvatel domu?
Zdánlivě spokojeně usazená rodinka odjíždí na několik měsíců do Paříže. Kamera však překvapivě zůstává v prázdném rodinném domě ve společnosti samotáře Martína – vzdáleného příbuzného, jenž bere pod svůj dohled dům a toulavou kočku Mississippi. Čtyřicátník bez manželky, dětí a pravidelného zaměstnání chtěl původně využít nové základny k přemýšlení a překonání otcovy smrti. Opuštěné hnízdo si však cizince zvláštním způsobem podmaňuje, probouzí v něm netušené a nevyhnutelné tužby. Jeho jednání se nevědomě podřizuje rutinám zaběhnuté domácnosti. Když se na scéně objeví svobodná matka Pachi, Martín ji spontánně a bez obav z důsledků přijímá do vlastního vybájeného rodinného zázemí, aniž by původní rodina cokoli tušila… Originální romance si důvtipně pohrává s protiklady rodiny jako instinktivně, či naopak uměle soudržného svazku, jež se tajuplně přepólují v nevšedním prostředí úplně všední domácnosti.