Obhájit film o vlastním životě není pro mladou autorku jednoduché. Režisérka Liene Linde hraje režisérku, která bojuje za právo natočit film, promítat jej publiku a neustoupit ani o krok z toho, co chce ukázat. S humorem a pochopením komentuje nejen život současných mladých žen, ale i nástrahy tvorby filmového díla.
Mladá režisérka obhajuje před komisí film založený na vlastních zkušenostech se vztahy a sexem a je neustále konfrontována s otázkami na smysl díla. Odpověď není jednoduchá… Liene Linde se na ploše krátkého filmu zhostila nelehkého úkolu. Nejen že s humorem a bez příkras zachycuje život současných mladých žen, ale brání zároveň i nezpochybnitelné právo na autorskou tvorbu. Sama se ujala role režisérky bojující s nástrahami natáčení a vytvořila tak svébytný tvar, který nám pomáhá pochopit, jak náročné může být tvořit bez kompromisů.