Hořící hory chrlící oheň
Pod povrchem černé horniny tajemného vulkanického ostrova se skrývají temné hlubiny jeskynního komplexu. Okouzlující magie místa stojí mimo čas i geografické určení, zatímco srdce ostrova tiše šeptá svědectví o místní historii a mytologii.