Svět bez konce (incidenty nejsou hlášeny)
Filmový básník Jem Cohen je po desetiletí znám vnímavým zachycením různých částí světa. Tentokrát v hodinové stopáži přibližuje život v britském přímořském městě Southend-on-Sea, místě, jehož rytmus ovlivňuje neutuchající příliv a odliv. Zdánlivě banální monology obyvatel, zapadlé a prázdné kouty, domy, ze kterých sálá kouzlo minulosti, či předměty zrcadlící se v oknech hovoří o obyčejnosti, ale také jedinečnosti lidského bytí.
Vizuální umělec a filmový básník Jem Cohen je po desetiletí znám pro svou vnímavost a bystrost, s nimiž zachycuje různé části světa. V hodinové stopáži svého nejnovějšího díla nahlíží do života obyvatel britského přímořského města Southend-on-Sea, místa, jehož rytmus ovlivňuje neutuchající příliv a odliv. Nechává místní zaujatě hovořit o vlastní životní cestě či koníčcích. Zdánlivě banální slova a věty odhalují jejich zájmy, sny, ale i obavy. V mlčenlivých statických záběrech ulpívá oko kamery na ptácích, krásné bahnité pláži či domech, ze kterých sálá kouzlo minulosti. Režisér nezapomene nakouknout do zapadlých a prázdných koutů či ulpět pohledem na předmětech zrcadlících se v oknech. Snímek, který je momentkou pulzující vnitřní energií, záměrně neopisuje žádný dramatický oblouk. Je plynulým výsekem ze života v daném čase, v jehož obyčejnosti se skrývá jedinečnost i univerzálnost lidského bytí.