Charismatický herec, představitel ikonické role Jokera, opustil svět příliš rychle na to, aby zcela vytěžil svůj tvůrčí potenciál. Devět let po tragické smrti hvězdy přichází dokumentární portrét, jenž neupírá pozornost jen směrem k Ledgerovi, ale skrze osobní archivy zprostředkovává i jeho vnímání světa.
Je 22. ledna 2008 a jeden z nejpopulárnějších herců své doby Heath Ledger je nalezen mrtvý. Zpráva o smrti charismatické hvězdy, jejíž život byl prost velkých skandálů, opět jednou oživila debaty o zhoubnosti hvězdného prostředí, které některé osobnosti pohltí až příliš velkou silou. Devět let po Ledgerově úmrtí však potenciální skandalizující aspekt událostí Derika Murraye a Adriana Buitenhuise nechává chladnými. Bulvární hledisko zcela opomíjejí a upírají pozornost k těm stránkám hercovy osobnosti, které byly známé spíše jeho blízkým. Ledger není redukován pouze na ikonického padoucha Jokera, roztomilý kučeravý idol romantických komedií či kovboje ze Zkrocené hory, nýbrž je ukázán jako vnímavý tvůrce s režisérskými ambicemi, což ilustrují dosud nepublikované osobní archivy. Jmenuji se Heath Ledger tak není snímkem o zlomené či problematické osobnosti, nýbrž citlivým portrétem inspirativního kreativního člověka, jenž svůj velký talent nestihl během krátkého života plně rozvinout.