Země hojnosti
Dva mladíci dostanou díky náhodě šanci pracovat pro mafii. Peníze se hrnou a oni jsou rádi za každý úkol, který jim mafie svěří, je to jako sen. Přesto se zdá, že se možná rozhodli dospět až příliš brzy. Vyprávění je vůči sociální realitě i vůči svým hrdinům nekompromisní.
Kamarádi z římského předměstí Mirko a Manolo sní o bohatství a úspěchu, zatím ale znají jen chudobu a mizerné vyhlídky. Na sociálním dně se však i náhodné zabití člověka může proměnit ve štěstí. Když mladíci autem nechtěně přejedou člověka, který se znelíbil mafii, otevírá to cestu jejich kariéře ve světě zločinu, kariéře, která má konečně přinést materiální dostatek. Rozhodnutí předčasně dospět v roli zabijáků je zkouškou pro ně a pro jejich blízké. Vyprávění se sociálněkritickým tónem na své téma pohlíží bez kompromisů a smlouvání s realitou. Autoři-dvojčata uvedli svůj režijní debut na Berlinale v sekci Panorama.