Není tomu tak dávno, co se do luxusních hotelů v Šarm aš-Šajchu sjížděli bohatí turisté z celého světa. Arabské jaro a zmatek porevoluční doby ale jižní cíp Sinajského poloostrova rychle obraly o auru vyhledávaného letoviska. Egyptský tvůrce a vizuální umělkyně z Německa dokazují, že částečná inscenace nemusí být v rozporu s autenticitou. V dokumentu syceném o prvky surreálné fikce se vydávají navštívit poslední obyvatele blyštivého města duchů, zaměstnance resortu horečnatě snící mezi pustými apartmány. Jak obtížné je vybalancovat tradiční styl života s nevázanou liberalitou místa v pustině Orientu, kde se zvolna potápí ostrůvek západní spektakularity?