Planetární sonda Cassini po dvacet let zásobovala lidstvo novými poznatky o měsících a prstencích Saturnu. Skrze archivní záznamy i inscenované obrazy vznikl originálně pojatý žalozpěv pro tuto vesmírnou misi, který v sobě organicky propojuje neznámé pusté prostory, technologii i přítomnost lidské existence.