Mizející vesnice
Na rozdíl od ostatních mladých lidí Hou Junli neodešel do města, nýbrž zůstal v opuštěné horské vesnici s rodinou. Chatrné domky sice ještě vzdorují sněhu i dešti, jak dlouho ale bude místo existovat, když není komu práci a tradice předávat? Časosběrný dokument přináší svědectví o tvrdém životě a lásce k rodné půdě.
Na rozdíl od ostatních mladých lidí Hou Junli neodešel do města, nýbrž zůstal v opuštěné horské vesnici s rodinou. Podobně jako na jiných místech v zemi, i zde na severu čínské provincie Šan-si nouze vyhání příslušníky mladé generace z domovů, neboť tradiční práce již nedokážou zajistit dostatečný zdroj příjmů a obživy. Chatrné domky tak sice ještě vzdorují sněhu i dešti, jak dlouho ale může vesnice po zpřetrhání rodinných vazeb existovat? Časosběrný dokument přináší obsáhlé a poutavé svědectví o čtveru ročních dob v životě pokorných lidí, kteří milují své rodné místo nehledě na to, jak drsné k nim umí být.