Otec Amin
Šahínův režijní debut je ukázkovým příkladem egyptských studiových filmů své doby. Fantaskní komedie pojednává o zesnulém otci rodiny, který sleduje, jak se bezprostředně po jeho smrti proměňuje jeho žena a dcera. Atypický debut mladého a zručného egyptského režiséra, který usiluje o nalezení rovnováhy mezi americkým filmovým vzděláním a egyptskou filmovou tradicí.