Proměny krajiny v čase, dopad technologie na přírodu, rozpor mezi moderním průmyslem a tajemnem vlastním úchvatné skotské divočině. Všechna tato témata v sobě spojuje hybridní dokument, jenž se vydává po stopách Waltera Glasse, muže, který záhadně zmizel během výzkumu nukleárního reaktoru. Na přísně vymezené časové ploše, pomocí až geometricky přesně komponovaných záběrů na rozvaliny jaderné elektrárny, hledá britsko-kolumbijská režisérka Natalie Cubides-Brady odpověď na otázku, jak hluboké jsou jizvy, které na životním prostředí zanechává lidstvo svým potomkům.