Představ si, že jsi v lese. Je tmavý, tichý a prázdný. Nevíš, proč tam jsi. Najednou uslyšíš vytí. Cítíš, že už tam nechceš být. Bojíš se. Uvidíš vlka, pak druhého a třetího. Přicházejí stále blíž. Obklíčí tě. Co uděláš? Hlavní cena poroty v Mezinárodní soutěži na Festivalu krátkých filmů Praha 2019.