Cukr a sůl
Každého z nás to jednou čeká. Smrt – konečná stanice, do které nikdo z nás nechce dojet. Cestou se s tím ale nakonec musíme smířit. Nejlepší film Národní soutěže na Festivalu krátkých filmů Praha 2019.