Navýsost roztomilý absolventský film Kateřiny Karhánkové vypráví o lesním chlupáčovi, kterému se ve snaze získat lahodný oranžový plod podaří překonat strach z neznáma. Snímek vyniká jemným humorem a půvabným vizuálem vytvořeným výtvarnicí Alžbětou Skálovou, které nenechají chladnými ani dospělé diváky.