Krvavé pohádky
Tereze Kovandové se svým humorným snímkem podařilo proměnit tradiční pohádky jako Kráska a zvíře, Locika či Popelka v morbidní poctu tvorbě Lotte Reiningerové a Quentina Tarantina v jednom. Provokativní ploškový film využívá efektu stínohry, díky čemuž na černobílém pozadí vynikají krvavě zbarvené spontánní výbuchy násilí, aniž by překračovaly hranici vkusu.