Svůdník Jocelyn nejde pro lež daleko. Hlavně když se mu podaří získat ženu, po které zrovna touží. Když si jednoho dne v zamyšlení sedne na opuštěný invalidní vozík a vzápětí potká lepou ošetřovatelku, není pro něj přirozenějšího řešení, než předstírat, že na něj opravdu patří. Komedie o předsudcích, které bychom dávno neměli mít, a o světě, kde nakonec není tím největším handicapem vozík, ale bájná lhavost.