Uprostřed rybníka leží ostrov – tichý, opuštěný, bez zjevných příslibů výjimečnosti. Bětka, její starší sestra Marie a kamarádka Alma tu tráví letní prázdniny, které se vlečou pomalu, jako líná voda. Když ostrov náhodou navštíví, začne se proměňovat nejen krajina přírodní, ale i ta emoční… Druhý celovečerní snímek režiséra Vojtěcha Strakatého je jemnou studií dospívání, toužícího po jiném světě. V poetice českého léta, kde bzukot hmyzu střídá šum trav, sledujeme dívčí přátelství jako něco tajuplného a napůl vysněného. Leží křehké štěstí v jiných zeměpisných šířkách, nebo ho musíme nalézt sami v sobě? Jediné, co víme jistě, je, že na druhé straně léta léto skončí.