Tony really is a special person. Girls reject him on account of his rather exceptional anatomy and it’s made his life a veritable nightmare. There is one girl though who’s willing to give Tony a chance. What’s more, she’s absolutely perfect. Winner of the Main Prize in 2007. Valentin Potier graduated from the Paris film school ESRA. Tony Zear is his first 35mm film.