Too Young To Die
A man and a woman: he is 73, she is 72. One day, destiny brings them together and love sweeps them away. The film’s protagonists are real people, re-enacting episodes from their actual relationship; the reconstruction includes a very open sex scene.
A man and a woman: he is 73, she is 72. Both lost their spouses, and both experienced loneliness and isolation. One day, destiny brings them together. Two old people who thought their life had lost its passion long ago, are swept away by the fire of love for the first time. The woman moves into the man’s place and, thus, a new life begins. With their days numbered, watching the clock tick away mercilessly, they don’t want to lose what is possibly their one last chance. The old couple find out that they can even enjoy sex, a pleasure long forgotten. They learn that sex is the most wonderful way to express mutual care, forgiveness, compliment and gratitude. The film is based on a true story, and its two protagonists are real people, re-enacting incidents and episodes from their actual relationship. Somewhat surprisingly, this reconstruction even includes a very open sexual act.