Guy Pearce and Robert Pattinson star in a quasi-futuristic Western set in an era following an economic collapse in which people are left with almost nothing. But when they steal the last things former soldier Eric has to his name, he decides not to take it anymore. Prior to its successful domestic release in Australia, the picture was presented in the program of the Cannes festival.