The Bride
İstanbul is figuratively known as a city offering opportunities to gold diggers but not all of them have what it takes to succeed. The story involves a country family who sell everything and move to the big city. The movie portrays the changeover from the feudal relations of the country to the proletarian environment of the suburbs.