Zlo, první zombie film řecké kinematografie, nese všechny nezbytné rysy svého žánru. Celovečerní debut devětadvacetiletého režiséra a scenáristy Yorgose Noussiase je v podstatě jednou dlouhou honičkou, která nemaří čas vysvětlováním.